De krachtige en bewezen methode voor merkontwikkeling
Mensen geven hun schaarse aandacht alleen nog uit aan merken die hun leven verrijken. Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Met als resultaat minder marketingverspilling, blijere klanten en een hogere bedrijfsresultaat.
Het boek Aandachtsmarketing biedt een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor jouw merk te verdienen en geeft handvatten om direct aan de slag te gaan.
Om te ontdekken welke onderdelen van het canvas jouw specifieke aandacht verdienen, hebben we een interactieve test ontwikkeld. Op basis van een set van vragen krijg je direct inzicht in de knelpunten van je marketingstrategie.
Dit boek is een must have voor marketeers. Leest vlot, is onderhoudend en biedt veel tools die direct tot handelen stimuleren.
Noor Cloo, Algemeen Directeur Air Miles - Loyalty Management Netherlands
Klaas beschrijft heel knap hoe en waarom aandachtsmarketing ook jouw volle aandacht verdient. Vlot en boeiend beschreven en goed onderbouwd.
Erik van Engelen, algemeen directeur a.i. Wildlands Zoo en Marketeer of the Year 2015
Het creëren en vasthouden van mijn aandacht is met dit boek goed gelukt.
Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit
Klaas biedt met zijn boek een mooi theoretisch kader in combinatie met een reeks van praktische handvatten om het aandachtsvraagstuk aan te pakken. Een aanrader.
Alfred Levi, SVP Global Marketing, Data & Media Sales, Ahold Delhaize
Een must-read die je als marketeer nodig hebt om op een effectieve manier aandacht voor je merk te verdienen én te beïnvloeden.
Ine Stultjens, Head of Marketing Koninklijke Auping
Marketeer? Dit boek verdient jouw aandacht.
Willem-Jan Lems, CCO Blendle
Inkijkexemplaar
Benieuwd naar de inhoud van Aandachtsmarketing? Bekijk alvast het inkijkexemplaar
Haal het meeste uit het boek met de gratis tools en downloads.
Zet je merkbelofte en proposities op scherp, bepaal de doelstellingen en kies de juiste aandachtstrekkers. Creëer aan de hand van vier bouwstenen verdiende aandacht en laat je business groeien.
Het creative launchpad helpt je om tot een scherpe briefing te komen. Het behandelt de opdracht, het inzicht, de boodschap en het resultaat dat je wilt behalen.
Om te ontdekken welke onderdelen van het canvas jouw specifieke aandacht verdienen, hebben we een interactieve test ontwikkeld. Op basis van een set van vragen krijg je direct inzicht in de knelpunten van je marketingstrategie.
Dé maandelijkse inspiratie boost voor marketing- en communicatieprofessionals.
Luister mee in deze unieke podcast serie met de top van Nederlandse CMO's over actuele marketingthema’s. Ontdek hun visie op marketingcommunicatie in het post-digitale tijdperk.
Klaas Weima (1976) is oprichter en managing director van creatief marketingbureau Energize. Hij schreef de boeken Webvertising, Verdiende aandacht en Aandachtsmarketing. Verdiende aandacht werd genomineerd voor de PIM Marketingliteratuurprijs.
Al tien jaar is Klaas podcastmaker en host van CMOtalk, waarin hij maandelijks Chief Marketing Officers aan de tand voelt over actuele marketingthema’s. Met CMOtalk heeft hij een vaste rubriek in Adformatie. Ook blogt hij voor Marketingfacts.
Klaas is als vaste gastdocent verbonden aan NIMA en Nyenrode Business Universiteit. Hij studeerde Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit en is NIMA Register Marketeer.
Klaas als spreker
Kun je hulp gebruiken of wil je een training boeken? Energize organiseert diverse workshops en incompanytrainingen.