Werk
Werk
Energize sluit zich aan bij Happy Horizon
16 June 2023

Energize sluit zich aan bij Happy Horizon

Het merkactivatiebureau Energize is onderdeel geworden van de creatief digitale bureaugroep Happy Horizon en verwacht door deze combinatie verder te...
Winnaar 360 campaign SAN awards
14 June 2023

Winnaar 360 campaign SAN awards

We hadden een geweldige avond bij de SAN Awards in Studio 21. Energize won daar voor onze PLUS Retail kerstcampagne een hele speciale Accent in de...
De nieuwste CMOtalk episodes
01 June 2023

De nieuwste CMOtalk episodes

In CMOtalk interviewt Klaas Weima Nederlandse én internationale Chief Marketing Officers over actuele marketingthema’s. In de podcast serie staat...
Kwartaalwinnaar Gouden Loeki!
01 May 2023

Kwartaalwinnaar Gouden Loeki!

De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het eerste kwartaal van 2023 zijn bekend. En wij zitten erbij met onze PLUS voorjaarscampagne 'Goed eten...
Oproep deelname aan bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker
06 March 2023

Oproep deelname aan bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker

Baarmoederhalskanker komt het meest voor bij vrouwen tussen de 30 en 60 jaar. Sinds 1996 worden zij iedere 5 jaar uitgenodigd voor het landelijke...
Maak kennis met de kerstcampagne van PLUS
06 December 2022

Maak kennis met de kerstcampagne van PLUS

De kerstcampagne voor supermarktketen PLUS draait dit jaar om kennismaken. Want als we oog hebben voor elkaar, openen er nieuwe werelden en...
2 Esprix awards voor PLUS Kerst 2022
12 May 2023

2 Esprix awards voor PLUS Kerst 2022

Een mooie avond met maar liefst twee bekroningen voor de PLUS kerstcampagne 2022 die Energize ontwikkelde.Super blij mee. En dat heeft de zaal...
Een beestachtige campagne voor Wereldvragen van WWF Rangers
31 January 2022

Een beestachtige campagne voor Wereldvragen van WWF Rangers

WWF-Rangers, de kidsclub van WWF heeft als doel kinderen al op jonge leeftijd kennis te laten maken met de natuur zodat zij later natuurbewuste...
Coop wordt PLUS
01 May 2022

Coop wordt PLUS

En dat betekent dat de winkels van Coop omgebouwd worden naar PLUS winkels. Voor iedere winkel die omgetoverd wordt is er voor de boodschappers een...
Vier het voorjaar met PLUS met gratis Lentebloeiers
29 April 2022

Vier het voorjaar met PLUS met gratis Lentebloeiers

Het is lente! Geleidelijk wordt het warmer, de natuur komt tot leven en ook het humeur bloeit op. Maar het wordt dit voorjaar nog mooier, want je...
Een SAN Accent voor PLUS
09 June 2022

Een SAN Accent voor PLUS

Al staat de zomer voor de deur, kijken we toch nog heel graag terug op kerst. Of beter op onze kerstcampagne voor PLUS. Want deze werd tijdens de SAN...
De Domino Challengers dagen je uit!
22 May 2022

De Domino Challengers dagen je uit!

Ze zijn snel, slim en super eigenwijs. Als je wilt dat ze blijven staan, vallen ze om. En als je wilt dat ze omvallen, blijven ze lekker staan. Maar...
PLUS Kerst 2021
25 December 2021

PLUS Kerst 2021

Juist deze kerst was het belangrijk om meer naar elkaar om te kijken en behulpzaam te zijn voor een ander. In de jaarlijkse kerstcampagne van PLUS...
Spaar je club gezond
06 September 2021

Spaar je club gezond

PLUS staat als meest verantwoorde supermarkt van Nederland altijd klaar voor de buurt. En als er een moment is om je favoriete sport- of...
Glaspoort: glasvezel voor iedereen
13 July 2021

Glaspoort: glasvezel voor iedereen

Kleinere woonkernen raken echter steeds meer achterop, omdat de aanleg te duur of economisch minder interessant wordt gevonden. Tijd om daar wat aan...
Nieuwe propositie en huisstijl voor JNF
11 August 2021

Nieuwe propositie en huisstijl voor JNF

Het JNF bestaat al 120 jaar en kent een trouwe schare donateurs. Maar voor het realiseren van de ambities van de stichting is het cruciaal om ook...
CMOtalk slaat de vleugels uit en gaat internationaal
01 July 2021

CMOtalk slaat de vleugels uit en gaat internationaal

CMOtalk, de prijswinnende marketing podcast en het exclusieve marketingnetwerk, lanceert na zes succesvolle seizoenen de internationale show. Vanaf 1...
Bouw je eigen EK met PLUS BRICKS
23 May 2021

Bouw je eigen EK met PLUS BRICKS

Maak je klaar voor het EK. Na negen jaar zijn we er weer bij en dat is meer dan prima. De Oranje-gekte zal hoe dan ook weer los barsten en ook PLUS...
Hoogste tijd voor een heerlijke BBQ
10 May 2021

Hoogste tijd voor een heerlijke BBQ

4 jaar en 27 dagen getrouwd, blauwe lucht na dagen regen of je veterstrikdiploma gehaald? Er is altijd wel iets te vieren, dus maak er een feestje...
Charlie Temple: een bril voor elk moment.
29 April 2021

Charlie Temple: een bril voor elk moment.

Vandaag de dag wordt een bril niet alleen gezien als iets noodzakelijks. Een bril is een manier om je outfit compleet te maken en verschillende looks...
Workshops Aandachtsmarketing
20 April 2021

Workshops Aandachtsmarketing

Door uitpuilende mailboxen, ontplofte Whatsapp groepen en een overdaad aan content, is aandacht schaars. In de interactieve workshop...
Nierstichting: Goed of zout?
23 March 2021

Nierstichting: Goed of zout?

Zonder dat je het door hebt, krijg je meer zout binnen dan goed is voor je nieren. Alledaagse producten bevatten vaak meer zout dan je denkt. Vaak...
Begin het voorjaar met Lentebloeiers
21 March 2021

Begin het voorjaar met Lentebloeiers

We komen uit een koude, donkere winter. Tijd voor de lente, dus laten we het voorjaar extra vrolijk beginnen! Want iedereen fleurt op door die...
Drie nieuwe klanten voor Energize
09 March 2021

Drie nieuwe klanten voor Energize

Voor het online brillenmerk Charlie Temple is de TV commercial in de maak. Met De Goede & De Stoute leggen we een stevig fundament om met...
PLUS: Goed eten is een goed begin
08 March 2021

PLUS: Goed eten is een goed begin

Frisse energie, de ramen gaan open en iedereen is zo vrolijk. Het voorjaar voelt als een nieuw begin. In een serie van zes online video's voor de...
Ren tegen kanker met de KWF Support Socks
04 March 2021

Ren tegen kanker met de KWF Support Socks

Met veranderend geefgedrag van jongeren en het wegvallen van grote sponsorevenementen is er behoefte aan aanvullende nieuwe fondsenwervingsmethoden....
Spaar supersnelle knikkers bij PLUS
31 January 2021

Spaar supersnelle knikkers bij PLUS

Knikkeren is weer helemaal hot. Van het kijken naar races tot het bouwen van je eigen knikkerbaan. Reden voor PLUS Supermarkt om in te haken op deze...
PLUS maakt gezond eten makkelijk
04 January 2021

PLUS maakt gezond eten makkelijk

Stiekem heeft het overgrote deel van de mensen goede voornemens aan het begin van het nieuwe jaar. Zoals meer bewegen of gezonder eten. Maar moet je...
PLUS zorgt voor een feestelijk samenzijn met kerst
06 December 2020

PLUS zorgt voor een feestelijk samenzijn met kerst

Energize ontwikkelde de nieuwe online kerstcampagne waarin PLUS verhalen vertelt van busreizigers die op weg zijn naar hun (corona-proof)...
Doneer een lampion voor een dierbare.
17 November 2020

Doneer een lampion voor een dierbare.

Heel Nederland geeft licht. Vanaf 17 november activeren we heel Nederland een lampion te doneren om steun en liefde te bieden aan iemand die...
Het gratis PLUS Boodschappenpakket is er weer
26 October 2020

Het gratis PLUS Boodschappenpakket is er weer

Hij is er weer! Bij PLUS kun je weer sparen voor het gratis PLUS Boodschappenpakket ter waarde van € 50,-. Dit jaar maakt het pakket zijn entree...
Geef een draai aan je dag met Sultana
12 October 2020

Geef een draai aan je dag met Sultana

Iets nieuws van ons voor iets nieuws van Sultana. Sultana Twist: fruitbiscuit met een vleugje groente. En 100% vegan. Dat voelt dubbel goed. Te zien...
Waar halen ze het vandaan?
21 September 2020

Waar halen ze het vandaan?

PLUS vindt goed eten belangrijk en kiest daarom voor producten die met respect voor dier, mens en milieu gemaakt worden. Daarvoor werkt zij nauw...
Word een Buitenbaas met PLUS en Boswachter Arjan
07 September 2020

Word een Buitenbaas met PLUS en Boswachter Arjan

Kinderen gaan steeds minder vaak naar buiten. Ze besteden juist meer tijd in de digitale wereld en weten daardoor minder over dieren en planten. Dat...
Zomercampagne voor Sultana. Dat voelt goed.
26 June 2020

Zomercampagne voor Sultana. Dat voelt goed.

Ondanks de versoepeling van de maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, zal de zomer er toch anders uitzien dan normaal. Nu we...
Hoe komt jouw merk sterker uit de crisis?
24 June 2020

Hoe komt jouw merk sterker uit de crisis?

De uitbraak van het coronavirus zet bedrijven onder druk, maar biedt ook veel kansen. Slimme marketeers bereiden zich nu voor op ‘het nieuwe...
Goed eten wil je goed bereiden met de keukenhulpjes van PLUS
25 May 2020

Goed eten wil je goed bereiden met de keukenhulpjes van PLUS

In de dagelijkse drukte doe jij je uiterste best om een lekkere maaltijd te maken, maar voor je het weet is je keuken een rommeltje en loopt het in...
CetaBever Natuurlijk Effect. Houd hout hout!
28 April 2020

CetaBever Natuurlijk Effect. Houd hout hout!

De lente is in de lucht! Tijd om de tuinmeubels uit de schuur te halen en die nieuwe schutting te plaatsen. Maar dan wel met behoud van de...
#zegdatjedenkt met Greetz
07 April 2020

#zegdatjedenkt met Greetz

Nadat we voor Greetz een contentstrategie hebben gecreëerd, ontwikkelden we de afgelopen maanden twee mooie projecten. Waaronder de campagne...
Met 5 sterren in Emerce 100
02 April 2020

Met 5 sterren in Emerce 100

Tijd voor taart en toeters! We zijn door Emerce genoteerd als een van de 100 beste bedrijven van Nederland in de categorie E-Business! Met 5 sterren...
Met PLUS wordt Pasen een eitje!
02 April 2020

Met PLUS wordt Pasen een eitje!

Het zal je deze Pasen niet verbazen dat de dagen anders zijn dan gebruikelijk. Maar ook in deze tijd kun je met PLUS volop van Pasen genieten. Of je...
Kerstkookstress? Veeg het van tafel met PLUS Proefkoken.
12 December 2019

Kerstkookstress? Veeg het van tafel met PLUS Proefkoken.

Kerst is de tijd van samen zijn, samen eten én samen koken. En dit jaar kan die voorpret wat ons betreft niet vroeg genoeg beginnen! Hoogtepunt is...
Nederland geeft licht.
09 December 2019

Nederland geeft licht.

Energize ontwikkelde een volledig geïntegreerde campagne voor de lampionnenactie van KWF Kankerbestrijding. De actie, die al sinds 2016 door KWF...
Escape je provider. Ontdek T-Mobile Thuis.
04 December 2019

Escape je provider. Ontdek T-Mobile Thuis.

Consumenten betalen onnodig te veel voor hun internet, TV en telefonieabonnement. De markt van providers voor thuisabonnementen wordt gedomineerd...
Energize aan de slag voor KWF
13 November 2019

Energize aan de slag voor KWF

Met trots kunnen we melden dat KWF Kankerbestrijding voor Energize kiest als haar digitaal en activatiebureau. Inmiddels zijn we volop bezig met het...
Luister mee met Nicolaes Maes
10 October 2019

Luister mee met Nicolaes Maes

Vanaf 17 oktober is de eerste overzichtstentoonstelling van het oeuvre van Nicolaes Maes te zien in het Mauritshuis in Den Haag. 'Nicolaes Maes,...
30 oktober boeklancering Aandachtsmarketing
30 September 2019

30 oktober boeklancering Aandachtsmarketing

Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is aandacht van de consument kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als...
Laat zien wie de Sjef is met de Kruiden Sjeffies van PLUS
09 September 2019

Laat zien wie de Sjef is met de Kruiden Sjeffies van PLUS

Maak maar snel ruimte thuis in de keuken. Haal de vensterbank leeg. De Kruiden Sjeffies komen eraan. Dit zijn twintig kruidensoorten vertaald naar...
Aandachtreeks #8: Aandacht verdienen met het Verdiende Aandacht Canvas
24 June 2019

Aandachtreeks #8: Aandacht verdienen met het Verdiende Aandacht Canvas

Aandacht is schaarser dan ooit. Mensen willen hun aandacht wel geven aan merken, zolang zij er iets in ruil voor terugkrijgen. Wij geloven dat...
Aandachtreeks #7: Belonen loont
13 June 2019

Aandachtreeks #7: Belonen loont

Mensen worden aangetrokken door (extrinsieke) beloningen: kortingen, winkansen, bonussen of gratis producten. Belonen is een heel concrete manier om...
Aandachtreeks #6: Hoe marketing verbindt
06 June 2019

Aandachtreeks #6: Hoe marketing verbindt

Mensen zijn sociale wezens. We willen ergens bij horen. De sociale psychologie spreekt ook wel over de 'ingroup': een sociale groep met wie een...
Aandachtreeks #5: Geef mij iets nieuws
24 May 2019

Aandachtreeks #5: Geef mij iets nieuws

Nieuwe en onverwachte zaken krijgen bijna vanzelf aandacht van consumenten. Mensen zijn nieuwsgierige wezens (al heeft de een er meer van dan de...
Aandachtreeks #4: Prikkel het gevoel
16 May 2019

Aandachtreeks #4: Prikkel het gevoel

Marketing met een lach en een traan. Emotie is niet voor niets populair bij reclamemakers. We prikkelen het gevoel in ruil voor aandacht én om te...
Aandachtreeks #3: Laat mensen goed uit de verf komen
09 May 2019

Aandachtreeks #3: Laat mensen goed uit de verf komen

Al in 1943 definieerde Maslow de basisbehoeften van de mens. De vierde menselijke behoefte is waardering & erkenning. Daaronder valt ook status....
Aandachtreeks #2: Maak je nuttig voor de klant
02 May 2019

Aandachtreeks #2: Maak je nuttig voor de klant

Mensen hebben vaak vragen over producten en diensten. De vragen of problemen lopen sterk uiteen. Van "Kan ik als ZZP'er een hypotheek krijgen?" tot...
Aandachtreeks #1: Hoe werkt aandacht?
25 April 2019

Aandachtreeks #1: Hoe werkt aandacht?

Aandacht. Marketeers willen het, consumenten geven het: onder bepaalde voorwaarden, namelijk dat het hun leven verrijkt. Hoewel we allemaal steeds...
HOYA laat je de details van het seizoen zien
18 March 2019

HOYA laat je de details van het seizoen zien

Van sneeuw in de winter, tot zonnestralen in de zomer en stormachtiger weer in de herfst, waarbij de dagen korter worden. Die verschillende...
UNITi: de nieuwste 3D brillenlijn van Yuniku
11 March 2019

UNITi: de nieuwste 3D brillenlijn van Yuniku

UNITi is een strakke en stijlvolle serie brillen gemaakt met een 3D geprint frame van polyamide in zes verschillende kleuren met pootjes en details...
Drie nieuwe Energizers: Welkom Kim, Wendy en Nicole!
04 March 2019

Drie nieuwe Energizers: Welkom Kim, Wendy en Nicole!

Onze jongste aanwinst van het kantoor is Kim. Ze studeert Communication- en Multimedia Design. Als stagiair draait ze op volle touren mee, daarom kun...
Maak je eigen fabeltje met de Fabeltjeskrant handpoppen van PLUS
01 March 2019

Maak je eigen fabeltje met de Fabeltjeskrant handpoppen van PLUS

Van vijf van de karakters uit de film spaar je nu bij PLUS een gratis superzachte handpop. Meneer de Uil, Lowieke de Vos, Bor de Wolf, Juffrouw...
Onderzoek: Hoe trek je de aandacht van consumenten?
17 January 2019

Onderzoek: Hoe trek je de aandacht van consumenten?

De ontwikkelingen in het marketingvak gaan razendsnel. De digitalisering dendert in rap tempo door, het concurrentieveld wordt groter en klanten...
Spaar voor the voice of holland gadgets bij plus
11 January 2019

Spaar voor the voice of holland gadgets bij plus

Menig Nederlander houdt ervan om met gadgets te spelen. Zeker wanneer ze je van de keuken zo naar een virtuele wereld brengen. Maar dan moet je...
CMOtalk/Dinner 2018: CMO's moeten meer vlooien
04 November 2018

CMOtalk/Dinner 2018: CMO's moeten meer vlooien

Op 1 november 2018 kwamen 40 CMO's van Nederland samen in de Apenheul voor de derde editie van het CMOtalk/Dinner. Een avond vol waardevolle...
Hoe happy is werkend Nederland?
29 October 2018

Hoe happy is werkend Nederland?

Nationale Vacaturebank zet alles op alles voor jouw baan. Die merkbelofte zien we steeds vaker terug, zoals ook in de Happy Check: een online tool...
BLG Wonen geeft mensen met flexibel inkomen de ruimte
29 October 2018

BLG Wonen geeft mensen met flexibel inkomen de ruimte

In een nieuwe campagne laat BLG Wonen zien welke hypotheekmogelijkheden er zijn voor mensen met flexibele arbeidscontracten. Een sterk groeiende...
CABRIO made by Yuniku: een nieuwe collectie 3D-geprinte brillen
28 August 2018

CABRIO made by Yuniku: een nieuwe collectie 3D-geprinte brillen

Yuniku is een open platform dat gebruik maakt van geavanceerde 3D-printtechnologie. Zicht staat in dit revolutionaire proces centraal. Het merk...
Alabastine: met gemak de beste
29 August 2018

Alabastine: met gemak de beste

Alabastine, onderdeel van AkzoNobel, is de grootste fabrikant van specialistische pre-deco producten en oplossingen in Nederland. Om marktleider te...
Nieuwe Energizers!
29 May 2018

Nieuwe Energizers!

Elize steekt haar handen uit de mouwen als producer en weet iedere productie tot een fantastisch einde te brengen. En wanneer je een voet over de...
CMOtalk wint brons bij Esprix!
29 May 2018

CMOtalk wint brons bij Esprix!

Woensdag 23 mei werden in EYE de Esprix awards uitgereikt. CMOtalk was niet alleen genomineerd in de categorie Business-2-Business, maar mocht op de...
BLG Wonen: houd je huis in topconditie.
28 May 2018

BLG Wonen: houd je huis in topconditie.

In de nieuwe campagne kijkt BLG Wonen verder dan alleen de hypotheeklasten. Met de online service krijgen huizenkopers persoonlijk advies voor het...
Energize viert 12,5 jarig jubileum
05 April 2018

Energize viert 12,5 jarig jubileum

Energize viert 12,5 jarig jubileum! Het lijkt als de dag van gisteren dat we in 2005 onze deuren openden in -jawel- Driebergen. Om dit te vieren...
Energize hou't simpel voor CetaBever
26 March 2018

Energize hou't simpel voor CetaBever

Met de nieuwe merkbelofte ‘Hou’t simpel’ wil CetaBever de consument het vertrouwen geven om de klus aan te pakken en met succes af te ronden....
Energize ontwikkelt internationale campagne voor Ørgreen + Yuniku
09 March 2018

Energize ontwikkelt internationale campagne voor Ørgreen + Yuniku

Voor de unieke samenwerking tussen Ørgreen + Yuniku heeft Energize een visuele campagne met de merkbelofte 'Designed around you' gecreëerd. De...
Kasimir Vermeulen nieuwe Strategy Director
09 March 2018

Kasimir Vermeulen nieuwe Strategy Director

Kasimir Vermeulen gaat voor strategische verdieping en vernieuwing zorgen op het gebied van merkstrategie, business creativiteit en branded...
Laat je tofste Koin trick zien!
26 February 2018

Laat je tofste Koin trick zien!

In navolging op de succesvolle Emoji campagne heeft PLUS een nieuwe spaaractie uitgerold! Dit keer kun je sparen voor 24 verschillende Mario Kart...
Goed eten is samen eten
06 December 2017

Goed eten is samen eten

Het favoriete seizoen van PLUS staat voor de deur: Kerst. Een uitgelezen kans om met elkaar aan tafel te genieten van een heerlijk diner met echte...
Een onvergetelijk & muzikaal CMOtalk Dinner
27 November 2017

Een onvergetelijk & muzikaal CMOtalk Dinner

Een exclusieve avond waar communicatie- en marketing-iconen voor worden uitgenodigd. Op 9 november 2017 waren de studio's van het Muziekcentrum van...
Spot or not
20 November 2017

Spot or not

We ontwikkelden voor HOYA de B2B-campagne ‘Spot or Not’. ECP’s worden uitgedaagd om digitaal de Big 5 te spotten en maken zo kans op een...
Zilver voor CMOtalk
16 November 2017

Zilver voor CMOtalk

Donderdag 16 november was de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards. CMOtalk is in de categorie B-2-B bekroond met een zilveren award!...
Alles op alles voor Nationale Vacaturebank
13 November 2017

Alles op alles voor Nationale Vacaturebank

De online vacaturesite heeft een gloednieuw platform waar werkzoekenden niet alleen alle banen kunnen vinden, maar ook handige tools en slimme checks...
Twee Lovie Awards voor 'The Goldfinch a bird's eye view'
12 October 2017

Twee Lovie Awards voor 'The Goldfinch a bird's eye view'

Want de storytelling website ‘Het puttertje in vogelvlucht’ voor het Mauritshuis heeft maar liefst twee Lovies gewonnen bij The Lovie Awards in...
Online content met een knipoog
18 August 2017

Online content met een knipoog

Met zowel vermakelijke als informatieve content bouwen we sinds afgelopen jaar aan het digitale platform van Centraal Beheer. Een van meest...
Werelds werk uit Cannes
16 August 2017

Werelds werk uit Cannes

Iedereen ziet steeds beter in dat merken niet zomaar iets moeten vertellen over een product, maar het meer moeten hebben over een mentaliteit. Het...
Energize zet alles op alles voor Nationale Vacaturebank
12 June 2017

Energize zet alles op alles voor Nationale Vacaturebank

In de zoektocht naar een creatief bureau dat Nationale Vacaturebank kan helpen met het realiseren van haar ambitie om de perfecte matchmaker te...
Breakfast @ Energize 2017: Durf te dromen
19 May 2017

Breakfast @ Energize 2017: Durf te dromen

Allard gaf een presentatie over zijn recent verschenen boek Semco in de polder. Allard deelde zijn verfrissende kijk op ondernemen die begint met...
BLG Wonen maakt wonen mogelijk voor mensen zonder vast contract
01 May 2017

BLG Wonen maakt wonen mogelijk voor mensen zonder vast contract

In een nieuwe campagne springt BLG Wonen in op de trend van flexibele arbeidscontracten.Je hoort het steeds meer om je heen: mensen met tijdelijke...
Energize verwelkomt vier nieuwe collega’s
24 March 2017

Energize verwelkomt vier nieuwe collega’s

Leander van Altena start als onze nieuwe Account Director. Na een korte periode van interim werkzaamheden bij diverse bureaus, sluit hij zich nu aan...
Het Puttertje, FWA of the Day en meer...
14 February 2017

Het Puttertje, FWA of the Day en meer...

De ‘storytelling’ website voor Het Puttertje is de eerste in een serie van online verhalen over meesterwerken die in het Mauritshuis zijn te...
The color experiment in Adformatie
14 February 2017

The color experiment in Adformatie

Is het mogelijk om je thermostaat lager te zetten en er nog steeds warm bij te zitten door het slimme gebruik van gekleurd licht? Voor Philips...
Aan tafel met je ouders
22 December 2016

Aan tafel met je ouders

Energize heeft voor BLG Wonen een online campagne ontwikkeld dat zich richt op starters en hun ouders met het thema: ‘Aan tafel met je ouders.’...
Ontwikkelingen vormen de toekomst
19 December 2016

Ontwikkelingen vormen de toekomst

Welke ontwikkelingen zullen de toekomst van marketing gaan vormen de komende paar jaar? Klaas schetst een beeld van zijn visie voor de trends van...
Een 360° VR Campagne voor HOYA
25 November 2016

Een 360° VR Campagne voor HOYA

Energize heeft een nieuwe B2B campagne voor HOYA Vision Care ontwikkeld en inspireert daarmee mensen om de wereld eens anders te bekijken.Een leven...
CMO’s hebben de smaak te pakken na eerste CMOtalk Dinner
18 November 2016

CMO’s hebben de smaak te pakken na eerste CMOtalk Dinner

Voor het eerst kwamen top marketeers samen voor het eerste CMOtalk Dinner in het Mauritshuis, voor een avond ongestoord spreken en luisteren. Een...
Fietspost voor beter onderzoek naar juvenile arthritis
05 September 2016

Fietspost voor beter onderzoek naar juvenile arthritis

Een groep Nederlandse artsen zal in acht dagen van het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht, Nederland naar Genua in Noord-Italië fietsen. Ze doen...
Digitale bureaus van over de hele wereld bezoeken Energize
05 September 2016

Digitale bureaus van over de hele wereld bezoeken Energize

In de laatste week van juli werd de jaarlijkse Global Member Meeting of the Society of Digital Agencies (SoDa) gehouden in Amsterdam. SoDa is een...
Een intense introductiecampagne
03 August 2016

Een intense introductiecampagne

Aquafresh introduceert een nieuwe tandpasta met een intens frisse smaak die tot wel 8x frisser aanvoelt. Dus je hebt natuurlijk een intens lange...
ENERGIZE BREIDT UIT IN DE BREEDTE
08 July 2016

ENERGIZE BREIDT UIT IN DE BREEDTE

De natuurlijke groei van Energize gaat gestaag door. En dat vraagt om creatieve én strategische slagkracht. Die vonden we in de vorm van Els, Lisa...
Persoonlijke aandacht voor BLG Wonen
01 May 2016

Persoonlijke aandacht voor BLG Wonen

Energize en BLG Wonen onderzochten in een aantal sessies de potentieel, nieuwe toekomst strategieën. In de campagne die we samen creëerden is BLG...
Stapel ze allemaal - Angry Birds
01 May 2016

Stapel ze allemaal - Angry Birds

Supermarktketen PLUS heeft een loyaliteitsprogramma  gelanceerd en speelt zo in op de Angry Birds film, die op 18 mei in Nederland in première...
The Sensodyne challenge
05 April 2016

The Sensodyne challenge

Sensodyne tandpasta is bekend om zijn langdurige verlichting en bescherming van gevoelige tanden. Maar hoe laat je mensen precies zien wat de...
Energize winnaar bij NBSA Institute
01 February 2016

Energize winnaar bij NBSA Institute

In de vaak geciteerde en visionaire woorden van Andy Warhol: “In the future, everyone will be world-famous for fifteen minutes.” Wereldwijde...