Aandachts marketing
Door uitpuilende mailboxen, ontplofte WhatsApp-groepen en een overdaad aan reclame is aandacht van de consument kostbaarder dan ooit. Hoe zorg je als marketeer dat jouw boodschap nog opvalt? Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe marketeers aandacht voor hun merk kunnen trekken en vasthouden. Met als resultaat: minder geldverspilling, blijere klanten en een hoger bedrijfsresultaat.
wetenschappelijk aandachtstrekkers
Aandachtsmarketing gaat in op de zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers en presenteert het Verdiende Aandacht Canvas: een bewezen methode om een onderscheidende marketingstrategie te ontwikkelen. Onder meer geïnspireerd door vijftig interviews met topmarketeers uit Nederland biedt dit boek een onderbouwd betoog over het beïnvloeden van aandacht.
Het boek Aandachtsmarketing biedt een krachtige, eenvoudige en bewezen werkwijze om aandacht voor jouw merk te verdienen en geeft handvatten om direct aan de slag te gaan.
doe een quickscan
Benieuwd in hoeverre jouw merk in staat is om op een effectieve manier aandacht te verdienen en te beïnvloeden?

Doe hier de quickscan en ontdek welke bouwstenen van het canvas meer of minder aandacht behoeven.