PLUS x tupperware
Bij PLUS spaar je voor de vershoudproducten van Tupperware. Consumenten zorgen voor ± 50% van de voedselverspilling, dat is gemiddeld maar liefst € 305,- per huishouden per jaar! Zonde toch? Het verminderen van verspilling begint al bij de manier waarop we voedsel bewaren. Hoe maken we mensen bewust van het belang van het gebruik van de vershoudbakjes die je bij PLUS kunt sparen?

Goed eten dat wil je vershouden
Verse producten slingeren niet langer los in de koelkast, maar worden dankzij de spaaractie bij PLUS opgeborgen in de vershoudbakjes van Tupperware. Dat brengen we op een opvallende wijze in beeld met dynamische, dansende beelden van verse PLUS producten en Tupperware producten.

Op een verrassende en vermakelijke manier brengen we de voordelen van de Tupperware producten in beeld. Daarnaast geven we mensen advies hoe zij eten langer goed kunnen houden. 
Uitwerking & middelen
Met social en display advertising laten we boodschappers dat je bij PLUS spaart voor vershoudbakjes van Tupperware. Daarbij laten we zien hoe je de bakjes gebruikt en hoe je verse producten het beste kunt bewaren. Met een serie 3D video’s die o.a. wordt verspreid via online, social en instore middelen, wekken we interesse voor de spaarproducten en leggen we uit hoe de vershoudproducten ervoor zorgen dat voedsel langer vers blijft.

In de contentlaag nemen we een kijkje in de koelkast bij verschillende Nederlanders. Zo maken we mensen bewust van de manier waarop we eten bewaren en krijgen we on the spot tips over hoe dat beter kan om verspilling zoveel mogelijk tegen te gaan.