Sultana fruitbiscuit
Sultana is hét tussendoortje voor onderweg of tijdens een dagje uit. De categorie werd geraakt door Covid-19, omdat de consumptie momenten zoals school, sport en dagjes weg plotseling ontbraken. En ondanks de versoepeling van de maatregelen om verspreiding van het virus tegen te gaan, zal de zomer er toch anders uitzien dan normaal. Hoe zorgen we voor de mental availability van het merk op de relevante tussendoormomenten?

We spelen met de campagne  in op het de huidige sentiment en landelijke tendens, waarin we – soms wat somberder dan gewoonlijk - thuis zitten, maar staan te trappelen om er weer op uit te gaan. Met vrolijke kleuren en tunes zorgen we dat mensen in een positieve mood komen en zin krijgen in de dingen die we deze zomer wél kunnen doen.
er-op-uit in eigen land
Nu we weer naar buiten mogen en het land voorzichtig open gaat, brengt Sultana positieve energie en kleine geluksmomentjes. Voorzichtig weer genieten van de kleine dingen die wél weer kunnen, dat voelt goed!
Uitwerking & Middelen
Met bestaand materiaal hebben we een nieuwe campagne ontwikkeld, passend binnen de huidige 1,5 meter samenleving. Naast een TV commercial en online video, zijn social & print uitingen ingezet om de consument te herinneren aan al die relevante Sultana momenten. Of je nu naar het strand of er een dagje op uit gaat. Neem altijd een Sultana mee, dat voelt goed.